Daily Mashriq

پاکستان جنوبی افریقہ کے خلاف پہلا ٹی ٹوئنٹی چھ رنز سے ہار گیا

پاکستان جنوبی افریقہ کے خلاف پہلا ٹی ٹوئنٹی چھ رنز سے ہار گیا

کیپ ٹاؤن میں پاکستان اور جنوبی افریقہ کے درمیان کھیلی جانے والی تین ٹی ٹوئنٹی میچوں کی سیریز کے پہلے کرکٹ میچ میں جنوبی افریقہ نے پاکستان کو چھ رنز سے شکست دے کر سیریز میں برتری حاصل کر لی ہے۔

پاکستان ٹیم 193 رنز کے ہدف کے تعاقب میں نو وکٹوں کے نقصان پر 186 رنز ہی بنا سکی۔

پاکستان کو آخری اوور میں جیتنے کے لیے 16 رنز درکار اور کپتان شعیب ملک کی کریز پر موجودگی سے ایسا لگ رہا تھا کہ شاید پاکستان یہ ہدف حاصل کر لے لیکن شعیب ملک چھکا لگانے کی کوشش میں 49 رنز بنا کر آؤٹ ہوگئے۔

میچ میں چار کیچ پکڑنے اور دو کھلاڑیوں کو رن آؤٹ کرنے پر ڈیوڈ ملر کو مین آف دی میچ قرار دیا گیا ۔

حسن علی آؤٹ ہونے والے آٹھویں کھلاڑی تھے جو ایک مشکل وقت میں پانچ گیندوں پر 11 رنز بنا کر پاکستان کو میچ میں واپس لے آئے لیکن زیادہ دیر کریز پر رک نہ سکے۔

بابر اعظم بھی 38 رنز بنا کر پویلین لوٹ گئے ہیں۔ انھیں ڈیوڈ ملر نے انتہائی عمدہ فیلڈنگ کرتے ہوئے رن آؤٹ کیا۔

تفصیلی سکور کارڈ

دوسرے آؤٹ ہونے والے بلے باز حسین طلعت تھے جو رن ریٹ کے دباؤ میں آکر سپنر تبریز شمسی کی گیند پر 40 رنز بنا کر کیچ آؤٹ ہوگئے۔

پاکستان کی جانب سے بابر اعظم اور فخر زمان نے اننگز کا آغاز کیا تو پہلے ہی اوور میں فخر زمان آؤٹ ہوگئے تھے۔ تاہم اس بعد بابر اعظم اور حسین طلعت نے دوسری وکٹ کی شراکت میں 81 رنز جوڑے۔

جنوبی افریقہ کی اننگز

اس سے قبل پاکستان نے ٹاس جیت کر جنوبی افریقہ کو پہلے بیٹنگ کی دعوت دی تو جنوبی افریقہ نے مقررہ 20 اوورز میں چھ وکٹوں کے نقصان پر 192 رنز بنائے۔

میزبان ٹیم کی طرف سے کپتان فاف ڈوپلیسی اور ریزا ہینڈریکس نے انتہائی عمدہ انداز میں کھیلتے ہوئے دوسرے وکٹ کی شراکت میں 131 رنز بنائے۔ ڈوپلیسی 78 اور ہینڈریکس 74 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔

پاکستان کی جانب سے عثمان شنواری نے تین جبکہ عماد وسیم، حسن علی اور فہیم اشرف نے ایک، ایک کھلاڑی کو آؤٹ کیا۔

جنوبی افریقہ کی طرف سے اننگز کا آغاز ریزا ہینڈریکس، گیہن کلیٹ نے کیا تھا۔

پاکستانی ٹیم میں فخر زمان، بابر اعظم، حسین طلعت، محمد رضوان (وکٹ کیپر)، شعیب ملک(کپتان)، آصف علی، عماد وسیم، شاداب خان، فہیم اشرف، حسن علی، عمان شنواری شامل ہیں۔

جبکہ جنوبی افریقہ کی ٹیم میں ریزا ہینڈریکس ، گیہن کلیٹ ، فاف ڈوپلیسیس، ریزی وینڈر ڈوسین ، ڈیوڈ میلر، ہینرچ کیلسن ، اینڈلی فینلوکویو، کریس مورس، بیورن ہینڈرکس ، جونئیر ڈالا، تبریز شمس شامل ہیں۔

پاکستان اس سے پہلے ون ڈی ڈے اور ٹیسٹ سریز دونوں ہار چکا ہے۔ ٹیسٹ سیریز میں اسے کلین سویپ کا سامنا کرنا پڑا۔

متعلقہ خبریں