Daily Mashriq

امر خان 'روپ' میں احساس کمتری کا شکار

امر خان 'روپ' میں احساس کمتری کا شکار

ہم ٹی وی پر جلد 'روپ' نامی منی سیریز سامنے آرہی ہے جس میں امر خان مرکزی کردار نبھاتی نظر آئیں گی۔

4 اقساط پر مبنی اس سیریز میں امر ایک ایسی خاتون کا کردار نبھارہی ہیں جو اپنی ظاہری شخصیت کے باعث احساس کمتری کا شکار ہیں جبکہ رایان نامی کردار سے محبت میں مبتلا ہونے کے بعد وہ اس احساس کو کم کرنے کی کوشش کرتی ہیں۔

سیریز میں رایان کا کردار اداکار منیب بٹ نبھاتے نظر آئیں گے۔

امر خان کا کہنا تھا کہ 'میں نے زینیا نامی لڑکی کا کردار نبھایا ہے جس کی شخصیت بہت پیاری اور سادی ہے، وہ بےحد محنتی ہے اور اپنے کام کی ماہر، لیکن لوگ اس کی ظاہری شخصیت کا مذاق اڑاتے ہیں اور اس تنقید کی وجہ سے وہ احساس کمتری کا شکار ہوجاتی ہے'۔

انہوں نے مزید بتایا کہ 'اس سیریز کی کہانی منیب کے کردار کی میرے کردار سے محبت پر مبنی ہے، جو لوگوں کی تنقید کے باوجود اس سے محبت میں مبتلا ہوجاتا ہے، وہ دیکھنا ہے کہ زینیا کی شخصیت کتنی مثبت ہے، جیسا کے کہا جاتا ہے کہ صورت پر نہیں سیرت پر جانا چاہیے'۔

اس سیریز کی ہدایات انجلینا ملک دے رہی ہیں، جن کا کہنا تھا کہ 'اس ڈرامے میں دکھایا جائے گا کہ زینیا کے کردار کا اس کے والدین اس کی خوبصورت بہن سے موازنہ کریں گے، ہم ڈرامے میں دکھانا چاہتے ہیں کہ بچوں پر اس کا کیا اثرات مرتب ہوتے ہیں اور والدین کو ایسا نہیں کرنا چاہیے'۔

امر خان نے بتایا کہ ہمارے معاشرے میں آج ایک لڑکی کو یہ تو سمجھایا جاتا ہے کہ وہ ایسی نظر آئے جس سے سب متاثر ہوں لیکن یہ نہیں کہا جاتا ہے کہ وہ اپنی شخصیت خود بنائے۔

متعلقہ خبریں