Daily Mashriq


روس کی فٹ بال ٹیم کے 2کھلاڑیوں کو تخریب کاری پر قید کی سزا

روس کی فٹ بال ٹیم کے 2کھلاڑیوں کو تخریب کاری پر قید کی سزا

روس کی ایک عدالت نے قومی فٹ بال ٹیم کے دو اہم کھلاڑیوں پیول میمایو اور الیگزینڈر کوکورین کو نشے کی حالت میں تخریب کاری کے جرم میں ڈیڑھ سال قید کی سزا سنا دی۔

غیر ملکی خبر ایجنسی 'اے ایف پی' کی رپورٹ کے مطابق عدالت نے پیول میمایو کو ایک سال اور 5 ماہ جبکہ کوکورین کو ایک سال 6 ماہ کی سزا سنائی، جبکہ کوکورین کے بھائی سمیت ان کے دیگر دو ساتھیوں کو بھی اتنی ہی سزا دی گئی ہے۔

دونوں بین الاقوامی فٹ بالرز پہلے ہی جیل میں ہیں جہاں انہیں 7 ماہ کا عرصہ گزر چکا ہے جس کو سزا میں شامل کر لیا جائےگا۔

روسی قواعد کے مطابق سزا سے قبل جیل میں گزارے گئے ایک دن کو ڈیڑھ دن کے برابر شمار کیا جاتا ہے اور اب وہ بقیہ سزا پینل کالونیز (جیل) میں گزاریں گے۔

کوکورین کی وکیل تاتیانا اسٹیوکالووا نے صحافیوں کو بتایا کہ ‘ہم دس روز کے اندر ہر صورت اپیل دائر کریں گے’۔

انہوں نے دعویٰ کیا کہ یہ فیصلہ صرف متاثرہ افراد کے بیانات کی بنیاد پر کیا گیا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ ‘ہمیں توقع ہے کہ عدالت سزا میں کمی کرے گی اور رحم کا مظاہرہ کرے گی لیکن عدالت نے کوئی رحم کا مظاہرہ نہیں کیا اور استغاثہ کی درخواست پر سزا برقرار رکھی’۔

یاد رہے کہ روسی فٹ بال ٹیم کے مڈفیلڈر میمایو اور کوکورین نے دارالحکومت ماسکو میں اکتوبر 2018 میں ایک کیفے میں نشے کی حالت میں لڑائی کی تھی جہاں کیفے کے عہدیدار کو بھی کرسی سے نشانہ بنایا گیا تھا۔

دونوں کھلاڑیوں نے کار پارکنگ میں کھڑے ایک ٹی وی میزبان کے ڈرائیور پر بھی تشدد کیا تھا جس کے نتیجے میں ڈرائیور کو شدید چوٹیں آئی تھیں اور انہیں ہسپتال منتقل کردیا گیا تھا۔

متعلقہ خبریں