Daily Mashriq

ہانیہ عامر اور عاصم اظہر پہلی بار ٹی وی اسکرین کے لیے اکٹھے

ہانیہ عامر اور عاصم اظہر پہلی بار ٹی وی اسکرین کے لیے اکٹھے

اداکارہ ہانیہ عامر اور گلوکار عاصم اظہر ایک دوسرے کے بہترین دوست ہیں اور ایسا خیال کیا جاتا ہے کہ ایک دوسرے سے محبت کرتے ہیں۔

دونوں نے اس بارے میں کوئی باقاعدہ تصدیق تو نہیں کی مگر پہلی بار ہانیہ عامر اور عاصم اظہر آن اسکرین ضرور ایک دوسرے کی محبت میں گرفتار نظر آئیں گے۔

یہ دونوں الف اللہ، دلدل اور سنو چندا (دونوں سیزن) کی ہدایات دینے والے احسن طالش کی ٹیلی فلم 'پیار کہانی' میں ایک دوسرے کے مدمقابل کام کررہے ہیں اور پہلی بار یہ جوڑا آن اسکرین ایک ساتھ جلوہ گر ہوگا۔

ڈائریکٹر احسن طالش نے بتایا 'اس ڈرامے کی کہانی کشور اسمل نے تحریر کی ہے، جبکہ ہانیہ عامر اور عاصم اظہر مرکزی کردار ادا کررہے ہیں، اس کے علاوہ شیفی حسن اور فضیلہ قاضی بھی کاسٹ میں شامل ہیں، ڈرامے کی کہانی 2 مصنفوں کے گرد گھومتی ہے جو محبت میں گرفتار ہوجاتے ہیں'۔

انہوں نے مزید بتایا ' عاصم اظہر ایک بزنس مین کے بیٹے کا کردار ادا کریں گے جس کا باپ اس کی شخصیت کو دباتا ہے، اس کا والد نہیں چاہتا کہ بیٹا مصنف بنے بلکہ اس کی خواہش ہے کہ وہ اس کے نقش قدم پر چلتے ہوئے ایک بزنس مین بن جائے، مگر عاصم کا کردار اپنی زندگی خود بنانے کا خواہشمند ہے'۔

ڈائریکٹر نے بتایا 'دوسری جانب ہانیہ کا کردار ایک مشہور مصنف کا ہے جبکہ عاصم کو بطور مصنف ہر جگہ مسترد کردیا جاتا ہے'۔

احسن طالش کے مطابق ' ہانیہ اور عاصم کی کیمسٹری کمال کی ہے اور یہ پہلی بار ہے جب وہ اسکرین پر ایک ساتھ کام کررہے ہیں، عاصم نے اچھا کیا ہے جبکہ ہانیہ تو ویسے ہی بہترین اداکارہ ہیں'۔

متعلقہ خبریں