Daily Mashriq

جینیفر آنسٹن نے انسٹاگرام پر 5 گھنٹوں میں 1 ملین فالوورز کے ساتھ ریکارڈ بنالیا

جینیفر آنسٹن نے انسٹاگرام پر 5 گھنٹوں میں 1 ملین فالوورز کے ساتھ ریکارڈ بنالیا

لاس اینجلس: نامور ہالی ووڈ اداکارہ جینیفر آنسٹن نے انسٹاگرام پر 5 گھنٹوں میں ایک ملین فالوورز بنا کر گنیز ورلڈ ریکارڈ بنالیا۔

50 سالہ اداکارہ جینیفر آنسٹن اب تک سوشل میڈیا کے اہم ترین پلیٹ فارم انسٹاگرام سے دور تھیں تاہم انہوں نے منگل کے روز انسٹاگرام پر اکاؤنٹ بنایا اور دیکھتے ہی دیکھتے محض 5 گھنٹوں کے اندر ان کے فالوورز کی تعداد ایک ملین (10 لاکھ) ہوگئی۔

اس سے قبل انسٹاگرام پر سب سے جلدی فالوورز بنانے کا ریکارڈ  شہزادہ ہیری اور ان کی اہلیہ میگھن مارکل کے پاس تھا۔ شہزادہ ہیری اور میگھن مارکل نے اپریل میں انسٹاگرام پر اکاؤنٹ بنایا تھا اور اکاؤنٹ بنانے کے محض 5 گھنٹے 45 منٹ کے اندر ان کے فالوورز کی تعداد ایک ملین ہوگئی تھی۔

تاہم جینیفر آنسٹن نے منگل کے روز یہ ریکارڈ اس وقت توڑ ڈالا جب 5 گھنٹے 16 منٹ میں ان کو فالو کرنے والے لوگوں کی تعداد ایک ملین ہوگئی۔ شہزادہ ہیری اور میگھن مارکل کاریکارڈ توڑنے کے بعد جینیفر نے ایک ویڈیو انسٹاگرام پر شیئر کی جس میں وہ اپنا موبائل توڑتے ہوئے نظر آرہی ہیں۔

اس ویڈیو کے ساتھ انہوں نے نہایت معصومانہ انداز میں لکھا ’’یقین کریں میں یہ توڑنا نہیں چاہتی تھی۔‘‘ اس پیغام کے ساتھ انہوں نے تمام لوگوں کا شکریہ اداکیا جنہوں نے انہیں انسٹاگرام پر خوش آمدید کہاتھا۔

متعلقہ خبریں