Daily Mashriq

پی ایس ایل کی بہترین ٹیم کا اعلان، سرفراز جگہ بنانے میں ناکام

پی ایس ایل کی بہترین ٹیم کا اعلان، سرفراز جگہ بنانے میں ناکام

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کی فتح کے ساتھ پاستان سپر لیگ(پی ایس ایل) کا چوتھا ایڈیشن اپنے اختتام کو پہنچا جس کے ساتھ ہی پاکستان کرکٹ بورڈ نے لیگ کے بہترین کھلاڑیوں پر مشتمل ٹیم کا اعلان کردیا جس میں چیمپیئن ٹیم کے کپتان سرفراز احمد شامل نہیں۔

پاکستان سپر لیگ کے چوتھے ایڈیشن میں لاہور قلندرز ایک مرتبہ پھر سب سے زیادہ ناکام ترین قرار پائی اور پوائنٹس ٹیبل پر آخری نمبر پر رہی لیکن اس کے باوجود قلندرز کے عالمی شہرت یافتہ بلے باز اے بی ڈی ویلیئرز کو دی گئی ہے۔

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز نے لیگ کے فائنل میں پشاور زلمی کو 8وکٹوں سے باآسانی شکست دے کر چیمپیئن بننے کا اعزاز حاصل کیا لیکن اپنی ٹیم کو چیمپیئن بنوانے والے قومی ٹیم کے کپتان سرفراز احمد اس ٹیم میں جگہ نہ بنا سکے۔

مدثر نذر، رمیز راجہ اور نیوزی لینڈ کے ڈینی موریسن پر مشتمل پینل نے ڈی ویلیئرز کو کپتان مقرر کیا ہے، ڈی ویلیئرز نے کمر کی تکلیف کے سبب لیگ سے باہر ہونے سے قبل 7 میچوں میں 218رنز اسکور کیے تھے۔

تاہم حیران کن طور پر 12 رکنی ٹیم میں شین واٹسن کے علاوہ گلیڈی ایٹرز کا کوئی بھی کھلاڑی جگہ نہ بناسکا جہاں اس ٹیم میں مجموعی طور پر پانچ غیرملکی اور 7مقامی کھلاڑی شامل ہیں۔

پشاور زلمی کی ٹیم سے سب سے زیادہ 4 کھلاڑیوں کا انتخاب کیا گیا ہے جہاں حسن علی، کامران اکمل، کیرون پولارڈ اور وہاب ریاض جگہ بنانے میں کامیاب رہے۔

کراچی کنگز کے تین کھلاڑی بابر اعظم، کولن انگرام اور عمر خان نے ٹیم میں جگہ بنائی جبکہ اسلام آباد کے فہیم اشرف اور آصف علی بھی جگہ بنانے میں کامیاب رہے۔

متعلقہ خبریں