Daily Mashriq

وائرلیس اور فون کے بغیر آپ کے پیاروں کو تلاش کرنے والا انقلابی آلہ

وائرلیس اور فون کے بغیر آپ کے پیاروں کو تلاش کرنے والا انقلابی آلہ

 نیویارک: پاکستان سمیت کئی ممالک میں ہم بھیڑ میں لوگوں سے بچھڑ جاتے ہیں، بسا اوقات کئی مقامات پر موبائل فون کام نہیں کرتے اور ہرجگہ وائی فائی بھی نہیں ہوتا اس کا حل ایک کمپنی نے لنک ’lynq ‘ کی صورت میں پیش کیا ہے۔

’لنک‘ نامی اس آلے کے ذریعے ایک وقت میں دو سے بارہ افراد جڑسکتے ہیں۔ اس کے لیے کسی فون سروس، وائی فائی، انٹرنیٹ اور ماہانہ فیس درکار نہیں ہوتی بلکہ چھوٹا سا آلہ لنک خاص ریڈیو فری کوئنسی کے ذریعے دوسرے آلے سے جڑا ہوتا ہے۔

اس طرح بازار، ہجوم، تفریح، حادثے اور بچوں پر نظر رکھنے میں یہ ایجاد بہت کارآمد ثابت ہوئی ہے۔ بسا اوقات بچے بھی والدین سے دور ہوجاتے ہیں اور لنک اس ضمن میں بہت مفید ثابت ہوسکتا ہے۔

اس کا استعمال بہت سادہ ہے، لنک کے 2 یا 12 آلات پہلے ایک دوسرے کے قریب لاکر انہیں باہم مربوط کرلیں۔ اس کے بعد ہر شخص اپنے ڈیوائس میں اپنا نام شامل کرلے یہاں تک کہ دور جانے کی ایک حد بھی مقرر کی جاسکتی ہے لیکن یاد رہے کہ یہ صرف 5 کلومیٹر یا 3 میل کے دائرے میں ہی کام کرتا ہے۔

اب اگر دور جاتے ہوئے جس شخص کا نام آپ لکھیں گے اس کا فاصلہ اسکرین پر نمودار ہوگا اور بس اسی سمت میں چلتے جائیں یہاں تک کہ آپ اپنے دوست یا اہلِ خانہ تک جاپہنچیں گے۔ اسے بطور جی پی ایس قطب نما (کمپاس) استعمال کیا جاسکتا ہے کیونکہ یہ غائب ہوجانے والے کی سمت بھی بتاتا ہے۔

لنک کمپنی کے مطابق اس نظام کو فوج نے حقیقی میدانِ جنگ میں آزمایا ہے اور اس پر اطمینان کا اظہار کیا ہے۔ اسی طرح یہ آلہ ان بزرگوں کو بھی دیا جاسکتا ہے جو کسی دماغی عارضے کے سبب بار بار گھر سے باہر دور نکل جاتے ہیں۔ دوسری جانب پہاڑوں پر ٹریکنگ کرنے والے اور برف میں اسکینگ کرنے والے اس کا بھرپور استعمال کرسکتے ہیں۔

اسی طرح قدرتی آفات اور حادثات میں بھی اسے استعمال کیا جاسکتا ہے جہاں موبائل نیٹ ورک اور بجلی کا نظام بری طرح متاثر ہوتا ہے اور لوگ ایک دوسرے کو تلاش کرتے رہتے ہیں۔ اسی طرح چھوٹے بچوں کے لیے یہ آلہ بہت ہی مفید ثابت ہوسکتا ہے۔

لنک ایک مرتبہ چارج ہونے پر تین دن تک چل سکتا ہے اور مکمل طور پر واٹرپروف، چائلڈ پروف اور شاک پروف ہے، اس وقت لنک کے لیے قبل پری آرڈر خریداری جاری ہے اور یوں اگلے سال تک یہ ایجاد سامنے آسکتی ہے۔

متعلقہ خبریں