Daily Mashriq

روزانہ صرف ایک ناشپاتی کھانے کے فائدے جانتے ہیں؟

روزانہ صرف ایک ناشپاتی کھانے کے فائدے جانتے ہیں؟

کون ہوگا جسے اس گرم موسم میں رسیلی اور ذائقے دار ناشپاتی پسند نہ آئے؟ کیونکہ یہ پھل جسم کو ٹھنڈک فراہم کرتا ہے۔

اس میں فائبر کی مقدار بہت زیادہ ہوتی ہے جبکہ اینٹی آکسائیڈنٹس متعدد امراض سے لڑنے کے لیے جسمانی مدافعتی نظام کو مضبوط کرنے میں مدد دیتے ہیں۔

یہ پھل مجموعی صحت کے لیے زبردست ہے جس کی وجہ اس میں فائبر، اہم غذائی اجزا اور منرلز کا موجود ہونا ہے اور صرف ایک ناشپاتی روزانہ کھانا ہی صحت کو بہت زیادہ فائدہ پہنچانے کے لیے کافی ہے۔

اس کے مختلف فوائد درج ذیل ہیں۔

جسمانی خلیات کا تحفظ

ناشپاتی میں وٹامن سی، وٹامن کے اور کاپر موجود ہوتے ہیں جو جسم میں گردش کرنے والے فری ریڈیکلز سے لڑتے ہیں جو جسمانی خلیات کو نقصان پہنچاتے ہیں۔

امراض قلب اور فالج سے بچانے میں مددگار

جیسے اوپر درج کیا جاچکا ہے کہ ناشپاتی میں فائبر پایا جاتا ہے جو کہ جسم میں کولیسٹرول کی سطح میں کمی لاتا ہے، جس سے امراض قلب سے بچنے میں مدد ملتی ہے، روزانہ فائبر سے بھرپور غذا جیسے ناشپاتی کھانے سے فالج کا خطرہ 50 فیصد تک کم ہوجاتا ہے۔

کینسر کی روک تھام

ناشپاتی میں فائبر کی موجودگی آنتوں کے کینسر کا باعث بننے والے خلیات کی روک تھام کرکے اس مرض سے بچاتا ہے، جبکہ روزانہ ایک ناشپاتی کھانا چالیس سال سے زائد عمر کی خواتین میں بریسٹ کینسر کا خطرہ 34 فیصد تک کم کردیتا ہے۔

بلڈ شوگر لیول کنٹرول کرے

اگرچہ ناشپاتی کافی میٹھی ہوتی ہے مگر کم گلیسمک انڈیکس اور زیادہ فائبر کی موجودگی کے باعث یہ پھل بلڈشوگر لیول کو کنٹرول کرنے میں مدد دیتا ہے اور ذیابیطس سے بچاتا ہے۔

جسمانی مدافعتی نظام مضبوط بنائے

اس میں موجود اینٹی آکسائیڈنٹس جسمانی مدافعتی نظام کو مضبوط بنانے کا کام کرتے ہیں، جس سے عام موسمی بیماریوں سے بچنے میں مدد ملتی ہے۔

ہڈیوں کے بھربھرے پن کا خطرہ کم کرے

ہڈیوں کی کمزوری بہت عام ہوچکی ہے اور اچھی غذا ہڈیوں کی صحت میں اہم کردار ادا کرتی ہے جبکہ بھربھرے پن سے بچاتی ہے۔ ناشپاتی بھی ایسا پھل ہے جو ہڈیوں کی صحت کے لیے فائدہ مند ہے کیونکہ یہ کیلشیئم کو آسانی سے جذب کرنے میں مدد دیتا ہے۔

جسمانی توانائی بڑھائے

ناشپاتی میں موجود گلوکوز فوری جسمانی توانائی فراہم کرنے والا جز ہے، یہ گلوکوز بہت تیزی سے جسم میں جذب ہوجاتا ہے اور جسمانی توانائی میں تبدیل ہوجاتا ہے۔

نظام ہاضمہ کے لیے بہترین

ایک درمیانی ناشپاتی روزانہ درکار فائبر کا 20 سے 25 فیصد حصہ فراہم کرتی ہے، یہ فائبر حل نہیں ہوتا تو آنتوں سے بہت آسانی سے گزر جاتا ہے، اسی طرح فائبر کے باعث یہ نظام ہاضمہ کو بہتر کرنے میں مدد دیتا ہے۔

بلڈ پریشر کو قابو میں رکھے

اس پھل میں موجود اینٹی آکسائیڈنٹس اور دیگر اجزا بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں مدد دیتے ہیں۔

بخار سے تحفظ

یہ پھل اپنی تاثیر میں ٹھنڈا ہوتا ہے اور یہ ٹھنڈک بخار کے علاج میں مددگار ثابت ہوسکتی ہے۔

جسمانی ورم سے بچائے

ناشپاتی ورم کش خصوصیات رکھنے والا پھل ہے جو جوڑوں کی شریانوں میں کم کرنے میں مدد دیتا ہے اور ایسے ہی دیگر مسائل سے بھی تحفظ فراہم کرتا ہے۔

گلے کی تکلیف کے لیے بھی بہترین

اس پھل کا استعمال گرم موسم میں گلے کی خراش اور دیگر مسائل سے بچانے میں مدد دیتا ہے، روزانہ ایک ناشپاتی یا اس کے جوس کا ایک گلاس پینا گلے کی عام موسمی بیماریوں سے بچانے کے لیے کافی ثابت ہوسکتا ہے۔

جھریوں سے تحفظ

روزانہ ناشپاتی کھانا عمر بڑھنے سے چہرے پر نمودار ہونے والی جھریوں کو دور رکھنے میں مدد دے سکتا ہے، وٹامن سی، وٹامن کے اور کاپر سے بھرپور یہ پھل فری ریڈیکلز سے لڑتے ہیں اور جلد کے خلیات کو نقصان سے بچاتے ہیں، جس سے جلد کو ہموار رکھنے اور جھریوں سے بچنے میں مدد ملتی ہے۔

توند کی چربی گھلائے

سیب اور ناشپاتی دونوں میں پانی کی مقدار کافی زیادہ ہوتی ہے، چھلکوں کے ساتھ ان پھلوں کو کھانا اضافی فائبر فراہم کرتا ہے جو پیٹ کو زیادہ دیر تک بھرے رکھنے میں مدد دیتا ہے، ان کے جوس کی بجائے پھل کو کھانا توند میں کمی لانے میں مدد دیتا ہے جس سے زیادہ فائبر جسم کو ملتا ہے جبکہ ان پھلوں کو چبانے سے بھی چند کیلوریز جل جاتی ہیں۔

متعلقہ خبریں